עובדים חכם: כל הסיבות של עסקים בתחום הנדל"ן להשתמש בתוכנה לניהול נכסים

ניהול נכסים הוא אתגר ניהולי וכספי לא קטן. עולם המחשוב מסייע לניהול עסקים מזה שנים. למעשה, הוא חיוני עבורו וגם תורם מאוד, בתחום ספציפי זה. במה זה מתבטא?

לשם קבלת מענה יסודי

במבט הרחב ביותר, אתם צריכים מערכת שתיתן מענה לכלל צרכי הארגון. רוב מערכות המחשוב מתמקדות במענה לאתגרים ספציפיים, דוגמת ניהול כספי, ניהול אבטחה, ניהול קשרי לקוחות וכדומה. Enterprise Resource Planning לעומת זאת, מנהלת את כל המשאבים בארגון באופן כולל. לכן, מומלץ להשתמש בתוכנה לניהול נכסים שהיא מערכת ERP מותאמת במיוחד למגזר זה. "תפנית" מציעה מערכת כזו, עבורם היא מספקת פתרון ייחודי וייעודי, שהוא בסט אוף בריד בתחום. תשמחו לשמוע שאחד מתחומים אלה הוא גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב. כלומר, מדובר בניהול יעיל, תודות לשימוש בתוכנה מתקדמת שמותאמת לתהליכים בתחום הנדל"ן, עם מענה טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר.

ניהול פרויקטי בניה

הפקת התוצאות הטובות ביותר מפרויקטי נדל"ן יזמיים, באמצעות פתרון שמלווה אתכם החל מהתכנון, דרך ניהול הפרויקט, ניהול מכרזים, ניהול חוזים (קבלנים, מתכננים, ספקי שירות), ניהול הנדסי, ניהול ההתחשבנויות מול גופים שונים, ניהול ערבויות קבלנים וכן ניתוח בקרה תקציבית.

ניהול מלאי נכסים למכירה וניהול המכירות עצמן

מקסום הפוטנציאל לרווח במכירת נכסים, תודות לניהול מתקדם של מלאי הנכסים, יכולת קלה של מעקב וביצוע שאילתות על המצב בחתכים שונים, גרף מכירות עדכני, ניהול מחירונים לנכסים ושמירת היסטורית השינויים למחירים. ניהול מכירות נכסים, כולל ניהול מתעניינים, רוכשים, חוזים, ערבויות ועמלות.

ניהול נכסים מניבים ומרכזי מסחר

התייעלות ושיפור רווחים בפעילות המורכבת של ניהול נכסים מניבים ומרכזי סחר. זאת, דרך פתרון איכותי עבור פעולות כגון ניהול מלאי הנכסים להשכרה, ניהול מתעניינים ושוכרים, ניהול החוזים, ניהול ההתחשבנות עם השוכרים והגבייה, ניהול חובות וניהול ערבויות.

ניהול שירות ואחזקה מונעת

תפנית תקל עליכם במשימות החשובות של ניהול השירות ללקוחות והאחזקה המונעת, שיפור מערך השירות וזמני התגובה לטיפול. תוכלו לנהל ביעילות הסכמי שירות מול הלקוחות, טיפול בתלונות דיירים בשנת הבדק, קריאות שירות (מרגע פתיחתן ועד להשלמתן), טכנאים ואנשי שטח. למודול זה יש אינטגרציה למודולים הלוגיסטיים והפיננסיים של תפנית, באופן אשר תומך בניפוקים ותהליכי הרכש. כמו כן, הוא מאפשר דיווח מהשטח של נותן השירות, באמצעות אפליקציה.

ניהול CRM

ניהול קשרי לקוחות באופן היעיל ביותר, החל מניהול הלידים ממקורות שונים, דרך ניהול פרטי הקשר עם הלקוח,

ניהול אירועים ומשימות שהם חלק מהטיפול בלקוח, ניהול פגישות (כולל סנכרון דו כיווני לאאוטלוק וצירוף הודעות דוא”ל נשלחות או מתקבלות לתיק לקוח), ניהול קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים וכן פורטל לקוחות.

עובדים חכם: כל הסיבות של עסקים בתחום הנדל"ן להשתמש בתוכנה לניהול נכסים

ניהול פיננסי

כמובן, אחד ההיבטים החשובים ביותר עבור עסקים בכלל וגם בתחום הנדל"ן, הוא ניהול פיננסי מוקפד ומתקדם. תפנית מספקת גם זאת, כולל ניהול יסודי של ההתקשרות עם רוכשים ושוכרים, יכולת קבלת מצב חשבון עדכני בכל רגע, מעקב קל אחרי כל מרכיבי ההתחשבנות (פריסת תשלומים, ערך נוכחי, תקבולים) ועוד.

ניהול ערבויות

ניהול יעיל של ערבויות מסוגים שונים, אם אלה ערבויות בנקאיות, שטרי חוב, ערבות בדק ועוד. קישור לחוזה הרלוונטי, ניהול אנשי קשר וביצוע פעולות שונות לגבי הערבויות (כהארכה או ביטול).

לסיכום

תוכנה ייעודית לניהול נכסים, היא כפי שראיתם עזר חיוני ביותר עבור עסקים שעוסקים בכך. מומלץ להכיר כלים אלה לעומק ובאופן ספציפי, להכיר את מערכת תפנית.

נגישות
גלילה לראש העמוד